Selin

1980 yılından itibaren Selin, Eczacıbaşı uzmanlığında kendine özgü farklılaşan kokusu ile limon kolonyası ferahlığını en doğal şekilde tüketicileriyle buluşturmaktadır. Gür akan su anlamına gelen “Selin”, ürünlerin yarattığı rahatlama ve ferahlama hissini yansıtmaktadır. Bu tarihten itibaren Selin, Eczacıbaşı uzmanlığında kendine özgü farklılaşan kokusu ile limon kolonyası ferahlığını en doğal şekilde tüketicileriyle buluşturmaktadır.

2000’li yıllarda tüketicilerin beklentileri de değişir. Özellikle genç tüketiciler, artık limon kolonyasının yanı sıra yeni kokular ve farklı deneyimler aramaya başlar. Kolonya pazarına yön veren Selin, tüketicilerinin bu isteklerine kayıtsız kalmaz ve ürünlerinde böyle bir çeşitliliğe gitmeye karar verir. Böylelikle , Türkiye’de çok sevilen bir koku olan lavanta kokusu Selin ailesine eklenir.

2015 yılına gelindiğinde marka, ürünlerine eklediği kokulu  kolonyalar ile birlikte portföyünü genişletir. Gün içinde tazelenmek, ferahlamak ve yenilenmek isteyen tüketiciler, artık farklı kokulardaki kokulu kolonyaları tercih ederek evlerinde, işyerlerinde, arabalarında ihtiyaç duydukları her yerde bulundurmaya başlarlar. Hatta pek çok tüketici, hoş kokulu ve daha kalıcı olan bu ürünleri parfüm yerine de kullanır.